Planer går i stöpet

Ja jag hade planerat och längtat till att åka hem till Venjan efter utställningen 2 juni. För då är det lång helg. Men så insåg jag idag när jag räknat lite att jag kommer inte ha råd... Om jag har tur så kanske jag efter alla räkningar och hundmaten, har 3-400kr kvar att leva för resten av månaden. Så jag känner just nu för att skippa juni helt, ja hela sommaren egentligen.
Fast just nu känner jag mig less på hela livet... Har totalt tappa gnistan idag. Har bara lust att lägga mig ner i sängen och dra täcket över huvudet och ligga så tills det blir bra. Men det kommer det knappast bli över att jag gör så där...

Så nu funderar jag över sommaren, hur jag ska lösa allt... Att allt ska vara så komplicerat! Om det ena går bra så går det andra skit. Har även funderat på hur jag ska göra med min bärbara hårddisk, behöver skicka in den på lagning men vet inte om jag kommer ha råd att reparera den. Sen så lyser ABS lampan på bilen, så ABS bromsarna funkar inte. Märker ni hur bra det går för mig?

Det possitiva är väl att jag är frisk och hundarna mår bra. Jag har världens bästa familj.

Så jävla sjukt och drygt hur mycket pengar ska styra! Jag hade klarat mig om vi hade fått hela bidraget den här månaden, nej men det får vi inte. Jaja nu har jag fått skriva av mig. Hoppas att bördan ska lätta lite nu. Känner mig helt jävla slut...

Det ska väl ordna sig, förr eller senare. Just nu hoppas jag på att det ska börja åska och regna ikväll, vill ha det.
Kramkram från en halv bitter och deppig Theres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0