Mamma

Ja nu blir det ett litet inlägg om min kära mor som är väldigt duktig på djur. Hon har tagit jägarexamen men det märks inte alla gånger ;)

När jag var hem över påsk så visade jag en bild jag tagit i jakthägnet på praktiken, på bilden fanns en flock med mufflon och en dovhjort. Så jag pekar på mufflonen och frågar mamma om hon vet vad det är. Kan ni gissa vad hon svarar?? Först svarar hon myrslok, sen ändrar hon sig och svarar lemur ^^ Haha gissa om jag höll på att skratta på mig! Älskade mor <3 Älskar mina föräldrar! De är underbara och ställer alltid upp :)

Har varit i stallet idag och sett Kenny Starfighter, ett föl som kom igår morse. Så otroligt söt! Man bara vill mysa och krama om han ^^ Så jag fick klappa han lite. Slända är en fantastisk mor! De fick komma ut någon timme och då tog hon hand om Kenny jättebra! Såg till så han inte gick fram till de andra hästarna, såg till så han inte gick för nära eltråden :) Sen när han började springa runt så sprang hon med för att hålla koll på han. Nej en riktig liten goding!


Slända med Kenny och de andra hästarna på andra sidan stängslet

Så söta :)

En till kärleksfull bild mellan föl och mor :)

Kenny Starfighter :)
    
Lite bilder på Kenny in action! Var ju ändå första gången som han var ute idag.

Mor och son

det får avsluta det hela :) Har många många fler bilder på dom! Men det blir för tok för många att lägga upp alla så har tagit några av de bästa :)

Nu är det dags att ta och börja göra sig klar för sängen, eller ska nog lägga mig och läsa lite :)
Natti!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Gud vad söt han är, som bambi på hal is med dom där benen haha. Själv tycker jag att hästar är läskiga att gå för nära men på avstånd är dom otroligt vackra :)

2011-05-17 @ 14:50:36
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0