Älskade pappa :)

Ja igår vart det en tur och retur resa till Gävle för att möta upp pappa och hämta lite saker han tagit med till mig. Och så tankade han även i bilen åt mig så nu ska jag nog klara mig tills pengarna från csn kommer! Pappa är bäst <3

Idag är det teroi och prkatiskt i spår med Siw från FHTE, så det ska bli intressant! Få se om jag får lära mig något :) Ja och Cula med då så klart. Har börjat dagen med att lyssna på Chris Medinas låt som jag la upp i förra inlägget. Jag bara älskar den låten!! Så jävla bra och talande, gillar den skarpt.

Men ska ta och gå upp ur sängen nu om jag ska hinna med allt innan skolan börjar. Ska fixa frukost och lite lunch, sen ut med hundarna. Lattja får var hemma idag, räcker att ta med de andra två skruttorna. Lattja har det nog bättre hemma iaf, min älskade jämthundstös <3 Längtar som en tok till hösten för att se om vårens träning i vildsvinshägnen har gett resultat. Jag är nöjd med henne iaf, hon är iaf den första hunden som jag haft sen valp, och då som väldigt liten valp, hon är ju född hos oss ;) Alice hämtade jag när hon var 12 v, det är de enda två av mina sammanlagt 5 hundar, som jag haft sen valp.

Och imorgob blir Lattja hela 5 år!! Tiden går alldeles för fort ibland :)


Ibland undrar jag hur gammal hon egentligen är ;) En gaalen jämthund!

Snygga Brallan :)

En badtokig Cula :)

Nej sätta fart kanske! See ya later ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0