Vår och uppställningsbilder!

Ja nu är våren här, igår var det underbart väder varmt i solen. Men idag har det blåst lite grann, fast solen har varit framme större delen av dagen. Tänkte inte skriva så mycket, ska lägga upp lite bilder.

Idag har jag gått med mina hundar en och en, så de har fått lite kvalitets tid med matte. Minst 1 timme med varje hund vart det, så jag fick en del motion iaf ;) Kan vara välbehövligt! Skulle packa och tvätta idag med, men det har inte blivit något av med det. Få se om jag ska sätta på en tvättmaskin nu.

Bilderna kommer här, börjar med vårtecknen:

Lite blomster, tusilago om jag inte är helt ute och cyklar :P

En tisselfjäril :)

Lite mer blomster, vet icke vad detta är däremot.

Närbild


Sista bilden på blomstret  :)

Fina Culan, medans jag tar kort ;)

Lite uppställningsbilder! Bilderna på mig och Alice är tagna med självutlösare så bilderna blev lite som de blev, de bästa vart suddiga. Men lägger upp dom iaf så ska jag försöka ta lite bättre bilder sen när jag har lite hjälp :P Och när det är lite bättre väder, för sen när jag tog kort på Cula och Lattja så var det lite för mörkt. Så de blev lite halvdåliga med. Men jaja ;)


Framtassarna var inte så bra, annars står hon fint!

Den bilden som blev lite suddig, här står hon bra med frambenen iaf :)

Lattja, som inte ville ha svansen uppe :P

Lattja :)

Culas bilder vart tyvärr mest suddiga, men lägger upp de iaf :P

Den här var inte så suddig

Inte den här heller :) Fin tjej!

Men det märks ganska väl att ingen av mina hundar är utställningshundar :P Är väl Alice som är mest utställningshund av mina! Fast ändå har jag inte ställt henne än.

Jaja, nu ska jag fixa lite kvälls fika och sen slänga in en tvättmaskin tror jag.

Kramkram

Kommentarer
Postat av: Dessi, Diego & Spirit

Fina bilder. De gula blommorna är Tusilago och de lila är Krokusar. Den stora svarta är en Alice, den ena grå en Latja och den andra en Cula. ;-)



Kram

2011-03-31 @ 21:52:32
URL: http://desiretroeng.wordpress.com
Postat av: Theres

Hihi tack Dessi, då vet jag precis vad jag hade tagit kort på ;)

2011-03-31 @ 22:05:32
URL: http://brustheres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0