Massa låtar! :)

Ja tänkte lägga upp massa låtar som Galenskaparna gjort som jag gillar! Så bara lyssna och njut ^^

Börjar med låtar från filmen Macken.



Den här är väldigt rolig och skön :)

Tänker på Sandra och Malin som mimade till den här på sista april :)

Den här har Anders sjungit på sista april :)

Jag har för mig att Jonte gjorde den här på sista april.

Nu blir det låtar från filmen Stinnsen brinner, väldigt bra :)

Den här gillar jag!

Den här är skön :)

Nu kommer det en låt från deras föreställning de hade 2000 (tror jag), Allt möjligt.


Många sköna låtar! :)

Fortsättning på låten :)

Njut! Mitt mål med det här året är att försöka kunna se Galenskaparna och after shave live, hoppas det går! :)

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0