Grattis Mimmi :)

Ja ett stort grattis vill jag önska Mimmi, Vanådalens Nadja. Som idag fyller 9år. Tiden har gått alldeles för fort! En underbar hund som verkligen gett oss en hel del gråa hår ;) Men en go och väldigt bra hund!
Så ett stort grattis till henne från mig och alla mina vovvar :)

Ska väl gratta Svea med som fyllde 1år för en vecka sen! Och Alice fyller på fredag. Så hade jag åkt hem i helgen så hade vi kunnat haft kalas ;)

Lite bilder på födelsedags barnet! Har tyvärr inga bilder på datorn från det att hon var valp, de här bilderna är från i jullovet.


Mimmi

Bugar

Vackra Mimmi <3

Kan sitta fint

Rulla runt

Vinka/vacker tass

Och balansera en godis på nosen ^^

Nu ska jag ta och äta sen ska jag och hundarna iväg på hundförar utbildning! Det ska blir spännande och kul :)

Kramkram

Kommentarer
Postat av: Dessi, Diego & Spirit

Grattis Mimmi!

Hoppas du har haft en bra dag! ;-)



Önskar Gulingarna

2011-03-23 @ 19:08:21
URL: http://desiretroeng.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0