Finally!

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade här..

Jag ligger just nu i sängen och kikar på vasaloppet och längtar hem till Venjan. Vill också vara där hemma och servera blåbärssoppa i risberg, umgås med vännerna och familjen. Men jag sitter här i Bro och kikar på tv:n istället. Jag är väldigt glad att jag åkte hem förra helgen, synd bara att jag inte kunde stanna hemma längre... Men ska nog försöka åka hem om 2veckor igen! Då det är angeltävling :)

Annars så är det lite jobbigt just nu, har hamnat i en depp period här över helgen. Känner mig glad ena stunden och andra ledsen. Väldigt konstigt. Igår hade jag även en dag då jag kände att det hade varit skönt att inte ha haft några djur (då är det illa!!). Känner lite att jag har en sån dag idag med... Men jag ska lyssna på the Monikers låt, för den gör mig glad. Pratade även med Sassa igår, och det hjälpte också. Har så goa vänner som är snälla och försöker liva upp stämningen lite :) <3

Var även förbi och hämtade Brallan i helgen som var, så nu har jag henne här nere. Och det fungerar bra tycker jag! Jag hoppas även på att jag ska kunna flytta idag, eller jag måste det så jag inte får någon hyra för den här månaden med, har nog att betala redan...

Nej nu ska jag fortsätta och kika på tv och drömma mig hemåt...
Hoppas ni får en bra dag!


Fina Brallan <3

Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0