Drömmare

Ja jag är en drömmare, tänker på Per Gessles låt, "det är tuffa tider, för en del, för en drömmare". Och jag har varit en drömmare större delen av livet tror jag. Men de har handlat om olika saker. På senaste tiden har jag drömt en del om kärlek, och när man kikar på romantiska filmer eller läser romantiska böcker så undrar man varför det aldrig händer som i filmerna och böckerna??
Hehe men varför vara lätt när det kan vara lite svårare?? :) Visst drömmer man sig bort och så, men det går då ingen nöd på mig (inte just nu iaf ;)). Jag har överlevt värre perioder, så då kan jag allt överleva den här med!

Ska som sagt bli skönt att komma iväg på praktik snart, få tänka på annat en stund. Kan vara välbehövligt!

Nu vart det några rader till när jag sitter och fundrar här i huset. Har firat Earth hour med att släcka alla lampor och tänt ljus här i tvrummet. Datorn fick vara igång, för lite liv vill man ju ha :P Nu ligger Brallan i soffan och snarkar som en gris. Ja egentligen behöver jag ju ingen karl, har ju en redan ;) En som tar upp halva soffan, snarkar som en gris och väger nästan som en karl. Ligger och myser lite extra med henne ibland. min stora mys vovve ^^

Ska nog se en film nu, då jag läste ut boken som jag började på igår kväll :P Men har en till som ligger här bredvid och väntar, fast jag tar den nog en annan dag :)

Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0