Dagen

Hmm kommer inte riktigt ihåg nu vad jag skulle skriva, men skriver väl några rader iaf :)

Dagen har varit lugn, har läst större delen av dagen och det är mysigt. Sen gick jag till skogen och släppte Cula och Alice så de fick springa av sig lite. Vart en hel del bilder och tänkte lägga upp dom här, men eftersom det är så segt att ladda upp bilder här så ligger de flesta på FB. Går snabbare att ladda upp där ;)

Sen så har jag smakat av min isgrogg, riktigt gott :) Men eftersom jag ska iväg imorgon så vart det bara ett glas. Har njutit av tre rätters, toastskagen, älgkött och klyftisar med sås och slutligen fruktsallad med grädde. Riktigt mums! Nu ska jag njuta resten av kvällen, läsa lite och se film. Försöker fixa lite på läxan med, men det är svårt. Men ska spåna vidare och pröva lite så blir det kanske bra.

Några av bilderna :)


<3

Fina tjejen

Ler lite lätt

Lattja är glad :)

Cula

Cula

Alice

Cula :)

Vackra Alice!

Så det var lite för dagen. Vet inte om jag fick med det som jag tänkte från början, men jaja ^^

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0