Typiskt..

Ja rent utsagt typsikt, när jag väl bestämt mig för att jag skulle stanna kvar och började se framemot att få stanna kvar. Så blir jakten inställd. Typsikt!
Men det ska bli kul att åka hem med, och vara med på Wallmans. Har tränat på sången jag ska vara med och sjunga i och sen har jag övat på linedansen. Så det ska nog gå bra! Och på lördag blir det paaartyyy! Ska bli riktigt skoj! Och Sassa kommer, så då får jag träffa henne, var ett tag sen nu ^^

Har ju även bilbesiktning på måndag och ska öven på ett annat ärende. Håll tummarna för att det inte blir allt för mycket fel på min pärla!

Nej ska bli kul att träffa Sassa och prata lite om allt som hänt på senaste och reda ut lite saker. Få se vad som händer med allt ^^

Har även möblerat om lite på rummet nu ikväll, då det ev ska komma en hantverkare och kika på min vattenläcka. Så då var jag tvungen att flytta på lite saker ifall han skulle få lov att börja riva redan nu. Så spännande att se när jag kommer hem från skolan imorgon om väggarna och taket är rivet :P Få se var jag ska bo då!

Nej nu ska jag fixa lite, hade egentligen behövt duscha tror jag men orkar icke. Får göra det imorgon efter skolan istället :) Ska göra mig så fin så jag ska raka benen till helgen, det ni! Haha ;)

Hörs vänner!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0