Torsdagens bravader!

Ja idag har vi bara haft en lektion, då redovisade jag mitt projektarbete. Tyckte att redovisningen gick bra! Hehe fast jag skulle nog ha tränat lite mer ;)

Sen när lektionen var slut så bjöd jag Dessi på lunch, tomatsoppa och vitlöksbröd. Lika gott som alltid ;) När vi ätit klart så tog jag kameran med mig och så gick vi med alla 5 hundarna till hundrastgården och släppte dom där. Tror Lattja var den som var gladast över att få springa lös!

Vi var där nog i mellan 30-40min och det vart ungefär 660 bilder på den tiden ;) Så jag har haft lite att sålla nu! Ska lägga ut några av de bästa bilderna här. Lattja och Spirit var helt sålda på varandra och lekte som galningar. Cula försökte göra allt för att få uppmärksamhet, utan resultat ;)

Har även fått lite glada nyheter idag, jag är välkommen på praktikplatsen som jag hoppades på! Så jag är jätteglad, ska bli väldigt kul :) En lärorik praktikplats hoppas jag!
Det blir även jakt på söndag, ska bli grymt kul! Hehe längtar redan :) Och om jag har tur så blir det kanske jakt även på lördag, håll tummarna för det! Då blir både jag och Lattja glada.

Har även varit iväg med Angelica och Karolina och tränat med hundarna i växthuset. Märks att det var ett tag sen vi tränade, så ska försöka blir lite bättre att träna! Så vi kan börja tävla någongång ;)

Imorgon vankas det röntgen för Cula, så jag ska försöka komma i säng i tid ikväll så jag orkar upp imorgon!

Här kommer bilderna! Vart en del ;) Jag behöver inte säga att jag älskar att ta kort va??

Alla 5, Lattja, Spirit, Cula, Diego och Tian

Lattja levde livet :)

Spirit och Lattja, var helt galna i varandra :)

Culan

En flygande Tia

Spirit och Lattja

Tokar, Spirit är så fin!

Vacker kille :)

Busar

Lattja och Cula racar lite

Ett gruppfoto, ett lyckat sådant ;)

Vårat första försök till gruppfoto, gick så där. Men bilden vart charmig!

Cula och Lattja

Hehe diggar Lattjas stil!

Lattja ser gald ut ;)

Kramkalas!

Diego njuter

Spirit, Diego och Tian

Tokig Spirit

En flygande kanin ;)

Cula försökte som sagt få uppmärksamhet från de lekande vovvarna, utan resultat ;)

Spirit puttar omkull Lattja

"Se så stor jag är!"

Busvovvar

Culan, synd att inte öronen kom med bara.

Lattja och Spirit dansar vidare

En krock!

Lattja :)

En Tia som vill gå hem nu.

Fina Culan

Bus mellan Culan och Tian

Tian dansar

Diego

Spirit och Lattja.

Så nu ska vi försöka släppa hundarna oftare i rastgården så de får leka av sig lite :) Men härdanefter kommer inte Tian vara med då hon åker tillbaka till uppfödaren imorgon.

Nu ska jag göra lite nytta och ta ut vovvarna och sen sova lite kanske, eller nja kommer jag nog inte göra iaf ;)
See Ya!


Kommentarer
Postat av: Dessi, Diego & Spirit

Ja de ska bli kul att se om Latja och Spirre har blivit bästislekisar efter gårdagen!

2011-01-28 @ 09:32:35
URL: http://desiretroeng.wordpress.com
Postat av: Dessi, Diego & Spirit

Som sakt tidigare: Veckans KANIN går till SPIRIT!!

2011-01-28 @ 09:35:08
URL: http://desiretroeng.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0