Tankspridd?

Ja idag har jag känt mig väldigt tankspridd hela dagen, har haft väldigt svårt att koncentrera mig och tankarna har varit på annat håll hela dagen... Får hoppas att det blir bättre till imorgon!

Hade behövt plugga men har som sagt svårt att koncentrera mig på uppgiften, får försöka ta till all koncentration till att bli klar med mitt arbete så kan tankarna vandra på annat håll sen ^^ Men det är inte så lätt att bara släppa det! Ska försöka iaf, göra mitt bästa.

Imorgon kommer äntligen mina pengar från csn! Så då ska det åkas och handlas mat, börjar eka tomt på min hylla i kylskåpet nu :P Tur jag har smörgåsar i frysen! Och lite annat gott med för den delen.

Har även hållt på och övat och övat till helgen. Ska bli kul! Men samtidigt hade det varit skönt att vara kvar i Bro med, men men.  Hehe skriver kanske samma sak om och om igen nu i bloggen, vet faktis inte. Skriver bara det som kommer och då kan det bli samma sak :P

Satt förresten här förr idag och kikade på gamla kort, och Alice var ju bara sååå söt när hon var liten! Tvivlar på att det finns något gulligare än en grandisvalp ^^ Kom ju även ihåg att Alice visst är en lite jakthund! Hon hade ju ståndskall på älg när hon var endast 8mån gammal! Det ni ;) Iofs stod hon nästan 100m ifrån älgarna och skällde, men hon skällde iaf ;)


Titta min älghund! ;)

Även en fin bild på Brallan då hon hade öronen som hon skulle! ;)

Såå sööt! Det är hon fortfarande ;)

Hittade även en gullig bild på Lego och Lattja, saknar den killen ibland!

Lego och Lattja. Lite roliga scarfar då det står att Min matte är singel på Lattjas, och på Legos står det Husses älskling de är mina hundar båda två ;)

Cooling!

Jag ska fortsätta lyssna på lite bra musik och njuta innan jag tar tag i skolarbetet. Skriver säkert mer sen!
See ya later!


Kommentarer
Postat av: Maria

haha, nej grandisvalpar är bra söta med sina extremt stora öron och tassar, men boxervalpar + bassetvalpar är mina favoriter, med alla tusentals rynkor =D

2011-01-18 @ 19:36:46
URL: http://hundigt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0