Sovdags!

Vad skönt det var med en varm dusch! Man blir lite frusen när man har ridit och sen stått still ett tag. Men nu är jag upptinad igen, lagomt till att jag ska sova.

Har tänkt idag att det finns två ställen som jag trivs bra på. Den ena är i skogen, älskar skogen över allt annat! Finns inge härligare än gå ut i skogen, är så lugnt och fridfullt. Sen om man är där och jagar eller bara sitter och njuter på en stubbe, det spelar ingen roll. Enda gången som de är hemskt att vara i skogen är när myggen och knotten finns! Då håller jag mig helst hemma ;) Det andra stället är faktist i stallet, eller med hästarna. Kan stå i hagen hur länge som helst och klappa och mysa med dom!

Har varit och ridit idag, och det var lika trevligt som alltid. Har fått i uppdrag att nästa hång försöka trava/galopper lite med henne. Få se hur det går! Börjar även bli mer och mer taggad inför helgen, ska bli grymt kul! Hehe fast jag är lite nervös med, men det ska nog gå bra! Sen kom Maria dit, så då fastnade jag ett tag. Vi ses ju inte så ofta (mot hur ofta vi träffades när jag praktiserade) så det blir lite snack :) men det är trevligt! Imorgon ska jag nog bjuda henne på min chokladtårta ;)

Nu ska jag ta och sova tror jag, tänkte försöka hinna med en lång promenad med hundarna imorgon innan skolan, få se hur det går ;) Jag är ju känd för att vara väldigt morgonpigg, eller inte!

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0