Nyår och bilder på vovvarna

Ja nu har nyårsafton varit och vilken fantastisk kväll det vart! Jag tvivlade faktis på hur det skulle bli då temat för kvällen var pensionär. Men mina tvivel försvann då jag lyckades hitta en tjusig pensionärsklänning, sen behövde man ju inte klä ut sig helt pensionärsaktig. Jag var helt enkelt en modern pensionär ;)

När vi kom dit så vart det en välkomstbål. Sen vart det förrätt, tunbrödsrulle med skagenröra, riktigt mumma :) Varmrätt vart det fläskfilé, potatisgratäng, beasås, timjansås och sallad - behöver jag säga att det var gott? Efterrätt vart det kladdkaka, grädde och hallon :) Riktigt god mat, god dricka (cider för min del) och trevligt sällskap!

Fick lov att gå till Marcus och Vickan en sväng för att hämta lite nässpray, kände att det kan ju vara skönt att andas ordentligt under kvällen. Så där vart jag och Sandra kvar en liten sväng, mycket trevligt att gå dit en sväng. Sandra ramlade lite när vi gick dit och tillbaka, men det tyckte jag var kul ;)

Sen var det dans hela natten lång! Vilken toppen kväll det var!! Tack alla inblandade :) Nu väntar jag bara spänt på bilderna! ;)

Morgonen efter började inte så bra, men jag kom på senare under dagen vad det berodde på, eftersom jag tyckte att jag inte var så full på kvällen. Hehe ska man testa röka så får man skylla sig själv :P

De här två dagarna som varit nu har varit väldigt lugna, bara tagit det lugnt och njutit. Idag har jag varit ut och tagit kort på vovvarna, tänkte lägga upp dom här :) En del finns redan på fb, men lägger upp dom här också.


Fina Svea

Lattja bjuder på dans

Lattja var glad att få springa lös lite :)

Bus

Svea

Svea hoppar

Fina Lattja <3

Vackra Mimmi!

Alice och Cula bråkar

Bus

Busar

Cula

Alice springer med ben

Fina Alice

Flygande grandis

Alice och Cula

Alice är snäll ;)

Cula får ett slag av Alice

Cula blev lite arg ;)

Culan

Alice springer

Cula och Alice

Fina Alice :)

Det var några av dagens bilder! På återseende!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0