Helt slut!

Jag orkar nästan inte ens skriva här om dagen, men tänkte göra det iaf. Så kan hända att det blir lite meningsbyggnadsfel och stavfel då jag är ganska trött.

Men dagen började i skolan och projektredovisningar. Var väldigt roligt och intressant att höra vad de gjort och hur det gått :) Jag ska redovisa mitt projektarbete imorgon, jag hade Lattja som projektarbete. Vildsvinsjakt med Lattja. Och det gick ju riktigt bra! Hon har ju jagat gris några gånger :)

Sen var det lunch dags och Dessi hade tagit med lunch till mig - makaronipudding (tror det hette så ;)). Var väldigt gott! Skönt att slippa laga mat själv. Jag tog en promenad med Cula, Lattja och Tian innan Dessi kom, och det gör jag aldrig om. Usch vad dryga de var! Cula och Tian bråkade i kopplet och Lattja höll på och rullade runt i snön (klia rygg som jag kallar det). Hehe så kommer aldrig göra om det :P

Eftermiddagen bjöd på två lektioner, försäljning och service och hundsjukvård.

När de var slut så gick jag hem, bytte om och åkte till stallet. Mockade först och sen när jag var klar med det så åkte jag till Bålsta centrum och hämtade ut nya linser och handlade lite ben och ett hundtäcke till Cula. Sen tillbaka till stallet och tog en ridtur, men hade fortfarande lite ont i rumpan sen i måndags :P Så det vart ganska lugn tur och sen var det så jävla kallt så jag ville inte vara ute så länge. Så jag fixade iordning allt och sen for jag hem.

Tog ut hundarna på en kort promenad, gav dom mat och fixade sen lite kvällsmat till mig - varma mackor och te. Har även ätit upp det lilla godiset jag hade kvar, mums!

Nu har jag fastnat i sängen ett tag, ska ta ut hundarna igen om ett tag och sen ta en dusch :)


En bild på Vera, hästen jag rider :)

Nu ska jag se filmen på kanal 11 och bara slappa!
See ya!


Kommentarer
Postat av: Dessi, Diego & Spirit

Du behöver inte gå med Tian någe mer! Du kan ta Spirre istället!! ;-)

2011-01-27 @ 19:42:19
URL: http://desiretroeng.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0