Helgen!

Ja nu tänkte jag att jag skulle uppdatera vad som hänt i helgen, har inte orkat eller haft tid förän nu.

Fredagen har jag skrivit om lite redan. Duschade och gjorde mig vacker ;) På kvällen var det som sagt Wallmans, eller Venjans salonger som vi säger. Det var en trevlig kväll! Hehe jag gjorde bort mig lite när jag skulle sjunga då jag var lite sen och de började köra igång låten utan mig, men de stoppade det som tur var så jag hann vara med :) Våran dans som vi servisen skulle göra gick riktigt bra och såg väldigt läckert ut med våran utstyrsel!


Sandra, jag och Sven. Tyckte jag lyckades ganska bra att bli vacker ^^

Jag och Emilia


Nästan alla vi som serverad, bara Ingela som saknas.

Lördagen så tog jag en sparktur med Lattja, Cula och Svea, och oj vad det gick! Jag stod mest och bromsade än sparkade :P Men hundarna tyckte det var kul! Sveavar ganska trött när vi kom hem och däckade totalt. Jag tog även en dusch idag med och gjorde mig vacker ;) Och lördagen var sista föreställningskvällen och det innebär efterfest på kvällen, så jag var gaaanska taggad inför den! Den här kvällen gick mycket bättre och allt flöt på väldigt bra! När allt var klart så var det att byta om till festblåsan och dricka första cidern, vi fick även äta av maten idag och fy sjutton vad gott det var!! Kvällen gick fort och det var väldigt kul. Kom i säng närmare halv 6.

De som uppträde var riktigt duktiga som vanligt! Många bra och roliga nummer :)

Fick även höra två saker på lördagen. :) Den ena var att jag har väldigt vackra ögon, Sassa som sa det till mig, alltid kul att höra! Jag har själv tyckt det, om man nu får skryta lite ;) Sen så var det en tjej där som jag jobbade med i Sälen för 2 år sen ungefär, och hon tyckte att jag hade blivit mager - gått ner i vikt. Vart lite paff när hon sa det, för själv tycker jag väl inte att jag gått ner något, men det är väl enklare för en utifrån att se det vad vet jag.


Erika, Sandra, jag och Ida diggar till musiken :)


Servisens dans, bjuder på den fast jag ser ut som jag vet inte vad :P


Mamma, Lina, Moster och jag som kör Rytmen av ett regn :)

Söndagen var som ni förstår ganska seg, men inte för att jag druckit för mycket, utan för att det hade varit två hektiska kvällar och för lite sömn. Men det kostar som sagt att ligga på topp! Var och städade idag efter två kvällar. Så det tog ett tag. Och jag orkade aldrig smaka på efterrätten igår som serverades, men idag gjorde jag det! Och guuud vilken fantastisk cheescake det var! Tog 3 små platsskålar med den, mmm :P 
Jag var även bort till Pontus idag så han bytte mina bilbälten som Cula smakat på. Så nu är dom hela ^^ Sen vart det filmkväll och lite mys med Sassa, lika trevligt som alltid! Tog även lite bilder på hennes lilla krabat Melvin, men orkar inte lägga ut några bilder på han nu, gör det en annan dag :)

Måndag så gick jag upp tidigt för att åka till Mora på bilbesiktning 7.40. Och den gick inte igenom, men det var mycket mindre fel än vad jag trodde! :D Och de två 2orna som var är relativit enkla och billiga att fixa, så det var perfekt! Sen vart det en tur på ungdomsmotagningen innan fortsatt resa mot Bro. Stannade till på Biltema i Borlänge för att köpa nya vindrutetorkare, och det var välbehövligt vill jag lova! Sen så skulle jag vara duktig och sätta dit dom själv, och det gick efter mycket om och men, men jag klarade det själv så då var jag nöjd ;) Jag är ingen höjdare på det här med bilar :P
For vidare och nästa stopp vart i Hedemora för att handla lite färdkost på gyllne måsen, gott var det.

Kom fram till Bro till 1 och åkte 7 från Venjan, vart en lång dag! Så jag var ganska trött när jag kom fram. Men det var bara att ta ut hundarna, vila lite och sen gå till skolan. Efter skolan kom Dessi hit och vi fixade på våra fiina skyltfönster till lektionen på onsdag. Jag åt lite lätt middag och åkte sen till stallet där jag mockade och sen red en sväng i ridhuset på Vera. Var väldigt kul! Och på onsdag blir det nog en ridtur till :)

Nu har jag äntligen tagit kvällen, druckit lite te och ätit varma mackor. Är helt färdig, men det har varit en roligt helg! Ska snart ta en dusch tänkte jag, ska bara vila lite till ;)

Är säkert något jag missat att skirva, men kommer inte på det nu... Får duga så där!
See ya! :)


Kommentarer
Postat av: Dessi, Diego & Spirit

Ni ser ut att ha roligt i alla fall! Gör ni det där varje år? I så fall jag kanske ska ta svängen förbi nästa år!

2011-01-25 @ 18:54:23
URL: http://desiretroeng.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0