Funderar på helgen

Ja det är ju tänkt att jag ska hem och hjälpa till med Venjans Salonger (som Wallmans salonger). Jag ska servera, vara med och sjunga ett nummer och även dansa linedance i ett nummer.
Men det är även tackjakt för jakten vi var på i lördags, och då får vi skjuta själva. Det är ju mer lockande att jaga än åka hem! Plus att det kanske skulle bli middag och sånt efter jakten, och det är ju alltid trevligt. Så jag har skitsvårt att bestämma mig hur jag ska göra!! Har funderat större delen av natten och nu på morgonen hur jag ska göra.
Jag vet ju inte hur uppskattat det blir om jag säger att jag inte kan, men de skulle förstå bara jag säger till i tid! :)
En annan sak som tar emot är att jag har ju bokat tid för bilbesiktning nästa måndag i mora, ska även på en annan sak i mora då. Så det är också en svår del i det hela... Hmm måste fundera på hur jag ska göra!

Jag försöker även att plugga det sista nu, men mina tankar dras åt ett annat håll hela tiden så det är svårt :P Ska snart åka iväg till stallet och fixa där. Men tänkte vänta tills de kommer och ska kika på mina fina vattenläckor. Sen tänkte jag nog fara iväg och fixa den sista läxan sen. Kanske kan tänka bättre då om jag har tur!

På torsdag är det även dags för Lattjas återbesök hos vet, förhoppningsvis det sista! Få se vad de säger, jag hoppas på bra nyheter.

Nej ska ta och fortsätta fundera lite och så ska jag nog gå bort till skolan om en liten stund och prata lite med dom ang lägenheten. Så jag har lite för mig iaf!

En annan glad nyhet är att jag har pratat med csn idag och nu fick jag reda på vad felet var. De hade skrivit fel slutdatum på lappen när jag fick den, så då hade skolan ändrat det datumet och då hade lappen blivit stoppad. Men nu har jag med hjälp av en snäll handläggare fixat det! Så pengarna kommer in på kontot på onsdag! Bara en vecka senare än det var tänkt :P Då ska det handlas mat, börjar bli lite tomt här hemma nu i kylskåpet och skafferiet på bra matvaror, så de pengarna kommer behövas! :)

Ja men nu ska jag fortsätta med mitt tänkande! ^^
See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0