:(

Blir så fruktansvärt less på vad det ska krångla med pengar åt mig.... Lämnade in mitt papper till csn till skolan i måndags, så de ska ha skickat iväg den då med posten, alternativit senast tisdag. Men ändå har de inte fått mitt papper. Angelicas har dom fått in och hon lämnade in sin på tisdag. Jag som hade behövt mina pengar idag, men kommer nog inte få dom i slutet på nästa vecka.... Bara jag får dom innan torsdag för då ska jag till veterinären med Lattja.
Och inte vill jag behöva låna mer pengar av mamma och pappa heller, har ju redan lånat så mycket. Avskyr det här!

Hehe tänk vad fort allt kan ändras, igår var jag på jättebra humör, men idag känner jag mig lite halvt deppig bara pga pengar. Sjukt vad mycke de ska styra ens liv. Jag som hade lagt upp planer för idag, men de sprack ju.

Så här blir det nästan jämt, när allt börjar gå bra så blir det ett bakslag. Aldrig kan det gå som jag vill.. Varför skulle det vara just min lapp som kommit bort, varför kunde det inte vara någon annans. Så typiskt. Har funderat på vad jag gjort för fel för att ha förtjänat att det blivit så här... Kan inte komma på något, men något måste jag nästan gjort.

Nu ska jag ta en promenad med hundarna få se om jag kan få tänka på något annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0