Dripp dropp

Ja så låter det i mitt rum nu. Det töar och regnar ute och eftersom jag har problem med vattenläckage på rummet så vart det extra fart på läckorna nu. Jippie! I garderoben droppar det inte, utan det rinner! Skulle ta en långpromenad med hundarna, men jag skippade det. Och tur var väl det för när jag kom tillbaka så var skålen som jag ställt dit full! Det var t.om. min största platsbunke jag har. Så nu blir det till att hålla sig på rummet och tömma skålen med jämna mellan rum. Så det är det jag kommer syssla med idag.

Ska nog se en film, finns inget att se på tv. Just nu lyssnar jag på musik och drömmer mig bort ^^ Hehe mycket drömmande nu för tiden och tänkande på annat. Undra vad det beror på? ;)

Nej skriver säkert nå mer senare, skönt att få skriva av sig lite grann. Men jag kommer inte skriva de "djupaste" sakerna, det känns lite för osäkert att skriva det här när jag inte vet hur det blir. Ska försöka plugga lite också! Så jag blir kvar med de sista uppgifterna, är två stycken kvar.

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0