Dagen

Dagen började inte särskilt bra, var bra nära på att döda katten i morse av ren ilska! För jag vaknade av ett stort BRAK. Då är det katten som vält ner mina tre högtalare till datorn i golvet, vart bara irriterad över det hela. Men sen när jag ställt upp dom igen så vältar hon två av dom igen, och då gick det inte att hålla sig lugn längre! Så jag skriker lite på henne att nu får hon allt ge sig. Sen så springer hon runt vid högtalarna igen och med sin pingla som pinglar hela tiden, så det slutar med att jag stänger in henne i hundarnas bur ^^ Så då lyckades jag ÄNTLIGEN somna om :P

Hehe så det var nära att jag vart av med katten då. Men funderar faktis på att placera om henne, för hon trivs inte att bara vara på mitt rum. Och sen när jag flyttat så måste hon ändå vara innekatt, och hon vill ju både ock, både vara inne och ute. Så jag har börjat fundera på vad jag ska göra!

Annars har jag och Dessi klippt och klistrat lite till inlämningsuppgiften i morgon, hehe var länge sen jag gjorde det så det väckte lite goa minnen :) Men nu är det klart! Ska bara skriva lite text och skicka till henne.

Har även varit och storhandlat mat, så nu har jag så jag klarar mig ett tag! Har planerat lite gott till helgen, så det ser jag framemot :) Så det är bara att höra av sig om ni vill ha mat eller fika, jag kommer fixa både ock ;)

Ser framemot morgondagen då Dessi skulle bjuda på lunch, spännande att se vad hon bjuder på får gott! Har även skickat iväg ett mejl till stället där jag hoppas att jag får praktisera, hade varit grymt kul och lärorikt iaf! Nej nu ska jag göra lite nytta, plugga kanske ;) Ut med hundarna på deras kvällsrunda sen blir det soffan med godiset jag köpt idag, mums!

Förresten Dessi, svar på din kommentar: Det blir nog förhoppningsvis Wallmans nästa år med! Och då ska jag sitta i publiken hade jag tänkt så då får du absolut hänga på! :)

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0