Rubrik??

Dagen i skolan har varit fruktansvärt tråkig, höll på att somna på första lektionen! Såå tråkig... Andra lektionen var inte så mycket bättre heller, läraren är ju ganska flummig och det blir inte alltid så mycket gjort.

Efter skolan så kändes det som att min energi var som bortblåst! Kände mig nästan som en zoombie... Men efter att ha tagit ut hundarna en sväng och sen ätit mat (spagetti och köttfärssås) så vart det lite bättre. När jag och Karolina sedan åkte till stallet, så vart jag väldigt pigg igen. Det var där min energi fanns! Så jag hittade den igen ;)
Var riktigt trevligt att ha Karolina med sig i stallet, vi kan prata om det mesta och det gillar jag. Blir en hel del tjejsnack :) Och det är alltid kul! Skönt att ha någon som man kan prata sånt med här omkring. Alltid välbehövligt att ha någon att prata med. Skriver ju av mig en del här i bloggen, men allt kan man inte riktigt skriva om känner jag. Men det mesta iaf :)

Vi mockade, eller jag mockade och Karolina sopade ^^ Gick väldigt fort! Sen vart det en ridtur i ridhuset med Vera, och hon kan trava riktigt snabbt märkte jag idag! Karolina hjälpte mig lite med hur man ska sitta och sen vi sadlingen. Hehe har en del kvar att lära kan jag säga! Man blir aldrig fullärd! Finns alltid något nytt att lära och det är bra :)
När jag ridit klart så fixade vi med kvällsmaten och sen tog vi in de andra hästarna.

Hem och tog lite kvällsmat, glass med hallon och en kopp te :) Nu sitter jag här i sängen och vilar lite, ska till att ge hundarna mat och sen ta ut dom. Efter det blir det en välbehövlig dusch!

Imorgon blir det en lång dag. Det börjar med en föreläsning, en från polisen kommer och ska prata lite. Det ska bli väldigt intressant faktis! Få se vad de säger :)

Nej ta och ge hundarna mat då :)
På återseende alla!


Vera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0