tappat bloggsuget

Ja jag har tappat det suget just nu, orkar inte alls :P Så får se hur ofta jag kommer skriva nu.

Men kan iaf säga att Jassa tyvärr gick tom, så det blev inga jämthundsbebisar. Det var synd tycker jag... Annars så är det väl som vanligt, jag pluggar lite när jag känner för det, är i stallet och sen tar hand om mina vovvar.
Jag har inte ridit på någon vecka nu, har fått börja lära mig longera istället. Men det känns som att ryggvärken börjar släppa! Så det är skönt :)

Har tränat lite med Cula också, och har nästan helt bestämt mig för att anmäla mig till en tävling ikväll! Tror vi skulle kunna klara det bara vi tränar lite varje dag :D Hon är duktig min tjej. Men jag funderar just nu på om jag ska ha kommandot "stanna" eller "stå" på ställande undergång. Det lutar åt stå, för det känns som att det är lite enklare. Ska träna lite inomhus på det, få se vad det blir!

Blir inte så mycket mer uppdatering idag tror jag. Om jag inte skulle få bloggsuget tillbaka till kvällen ;)
Kram

Kommentarer
Postat av: Karro

Nu har jag lagt ut lite söta bilder från dig. Länken funkar super. Kika in på min blogg och glöm inte uppdatera här ;)

2011-03-04 @ 12:48:34
URL: http://vattensafir.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0