Plugg, plugg och plugg

Ja jag har pluggat på ganska effektivit ikväll, efter middagen så kom min energi tillbaka! Så då satte jag mig med läxan jag fick från praktiken, fick en påminnelse om den igår. Ajabaja på mig! Så nu har jag renskrivit nästan allt på datorn, har fortfarande lite kvar på den uppgiften, men tar det imorgon ;)

Sen började jag lite lätt på Anders uppgift innan jag skippade allt och började kolla på tatueringar istället. Vill skriva något på ena underarmen, så jag har suttit och kollat på vad jag ska skriva i för språk. Franska var väldigt fint. Latin har jag inte riktigt hunnit kolla. Har ni något förslag på ett bra textspråk?

Blir ingen tatuering än på ett tag, men spekulera kan man alltid göra! Hehe jag som tänkte efter första tatueringen att jag inte skulle göra någon mer, men det kommer det absolut att bli!

Nu ska jag gå på toa, ta ut linserna och borsta tänderna så kan jag lägga mig och läsa min bok sen :) En bra bok! Min och Vickans typ av bok ;) Haha

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0