Massage tack!

Ja det skulle verkligen sitta fint med en massage! Red ju igår och sen igen idag, galopperade båda gångerna. Så jag har tydligen använt lite muskler som jag inte använder i vanliga fall :P Så nu har jag träningsvärk i axlarna, armarna, ryggen och sen magen, börjar även känna av benen och rumpan. :P Kommer blir värre imorgon! ;) Så om det är någon som skulle kunna tänka sig att massera mig, säg bara till! ;)

Idag på hundträningslektionen så skulle hundarna gå i galler spiral trappor. Den första var ganska bred, den andra var smalare och brantare. Den första trappan var nemas problemas sa Cula, den fixade hon lätt! När det var dags för den andra så kom hon ihåg hur kul det var i den första trappan så hon hade liite för bråttom upp i den andra och det gick inte riktigt så bra. :P Men när jag lugnat ner henne så hon tog det lugnt så var det inga problem upp och ner :) Duktig tjej det där!

Sen vart det 1timmes rundan med Angelica, Hilda och Lattja. Efter det lite mat och snack innan jag åkte till stallet. Och nu sitter jag där jag nästan alltid sitter, nämligen framför datorn och tvn i sängen. Ska snart fixa lite mat till mig och ge odjuren lite mat med. Sen blir det fortsatt lugnt ikväll!
Kanske blir det ridning imorgon med, vi får se. Men förhoppningsvis en dejt med Maria iaf!

Vi hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0