Grattis Pappa!!

Ja idag fyller pappa år, hela 51! Men det är väl ingen ålder ;)
Pappa lär inte läsa det här iaf, men ett stort Grattis vill jag hälsa min pappa som är i Norge och jobbar :)


Pappa och Lattja åker fyrhjuling!

Annars har dagen varit lugn, har slappat och försökt plugga lite. Det har väl gått si så där, har lite finslip kvar och sen är en uppgift klar! Som skulle varit klar för några månader sen ;) Men bättre sent än aldrig!

Har även hittat klipp på Youtube från en dokumentär som gick på tv för 2 år sen, en riktigt bra och skrämmande dokumentär där man undrar vad vi egentligen håller på med? Tyvärr hittar jag inte hela versionen med svenskt text. Men det går att se iaf! Lägger upp de här så får ni se! Tycker att vi borde se dom här i skolan, ska prata med läraren och höra om vi inte kan se den.


Här är en kort resume med svensk text.











Titta vet ja!

Nu ska jag snart ut en sväng med odjuren och sen mysa i sängen och äta upp det sista av daimglassen och sen plugga!

Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0