Fundrar och undrar

Över ganska mycket just nu. Dels mina känslor och sen om annat. Men just nu känns det som att det är mina känslor som jag behöver reda ut... Vad känner jag egentligen? Är det vårkänslor? Lite tidigt för det kanske, men igår var det ju riktigt vårvärder ute. Tyvärr är det inte lika fint idag...

Nej jag vet inte hur jag ska göra med det här... Svårt! Avskyr när det blir svårt :P Förstår inte varför jag alltid ska falla offer för "vårkänslorna". Och sen tycker jag att det känns som en vana att jag blir lite intresserad av en person men att det inte verkar vara ömsesidigt. Det har hänt ganska ofta på senaste åren och jag gillar det inte alls... Vet inte hur jag ska göra.
Mina kompisar säger att jag ska låta det vara, kommer kanske någon bättre. Och visst kan dom ha rätt över det, men det är svårt. Eller egentligen är det väl inte så svårt, det är bara jag som bestämmer om det ska vara svårt eller inte. Men varje gång han loggar in så hoppas jag att han ska skriva. Hoppet är ju det sista som överger människan sägs det, och det stämmer mycket väl! Jag hoppas och hoppas, men inget händer. Kanske jag ska ta tag i det själv dp tycker ni? Men svårt att ta "tag" i det själv om man inte får någon respons när jag skriver till han. Linda säger att det är mitt fel, för att jag dissat han mycket, men det tycker jag inte att jag gjort. Men man vet ju aldrig...

Linda säger så mycket, men jag brukar inte lyda det hon säger. Hon tycker att jag ska ut och flirta eller flirta mycket, men det gör jag inte. Och då får jag kommentaren att jag är en dum unge :P Kan så vara fallet. Men jag har aldrig gillat att ta chanser/risker om jag skulle få "nobben". Har lite för dåligt själv självkänsla för det.

Enda sen jag jobbade på Harrys så har jag  fått känslan av att killar bara är ute efter en sak. Och ibland undrar jag om det inte är så. Ofta känns det som att det är så. Just därför har jag aldrig riktigt velat släppa på mina känslor, utan stängt in dom i en liten ask. Ifall om just den här killen bara skulle vara ute efter just det. Hmm... Får väl se vad det blir med det hela.

Vart ett inlägg om känslor idag, känner att jag behöver skriva av mig lite. Vill inte skriva om allt, men lite grann iaf. En del känns saker känns inte så aktuella att skriva ner här...

Inatt drömde jag att jag var ute och jagade :P Och även att jag fiskade. Var en vädigt konstig dröm. Drömde även att jag var ute och flög med ett jetplan, jag flög själv, inte illa va? ;) Och sen helt plötsligt jagade jag och sen fiskade jag och sen jagade jag igen. Blir väldigt mycket hopp i en dröm ibland har jag märkt! Men en de drömmar kan vara härliga! Finns det något värre än att vakna upp ur en dröm precis när det ska hända något roligt eller spännande? Och så försöker man somna om för att fortsätta drömma :P

Nej om jag ska ta och häva mig ur sängen och rensa skallen med lite bra musik och en promenad med hundarna. Få se om jag ska duscha nu eller om jag väntar tills ikväll efter att jag varit och ridit. Får sätta upp håret i en tofs så ser det kanske inte lika illa ut XD

Skriver kanske mer ikväll :)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0