Funderar ...

Ja jag funderar på hur jag ska göra i veckan...

Dagen har varit trevlig. Var och tittade när Matilda tävlade lydnad och blev lite tävlingssugen! Så när jag kom hem så körde jag ett pass med Cula, och hon var väldigt duktig! Det märks att hon tycker att det är roligt att träna :)

Hmm jag vill så gärna gå den här ledarskapskursen där Dessi är och praktiserar, men det är lite svårt att hosta upp 2200! Men det jade absolut varit värt vartenda öre! Vill få bukt på problemen som jag har med mina hundar. Vill ändra min livstil för att få det att fungera. Vill helt enkelt gå kursen! Bara jag vetat att jag har pengar till det så hade jag anmält mig direkt. Men i dagsläget har jag inte det. Har inte riktigt pengar till det jag hade planerat i veckan heller! Få se hur jag ska lösa det hela... Väntar på att Sandra ska komma ut på msn, behöver bolla lite tankar och idéer med henne. Hon är så klok ibland ^^

Men de är i Sälen och äter pizza, så jag får vänta ett tag :) Så jag får fundera vidare hur jag ska göra... Ska fixa bilen på fredag är det tänkt, men vet inte riktigt om jag har råd med det heller... Och sen får jag körförbud på bilen 25feb. Har en hel del att fundera på! Men Sandra brukar säga att jag ska sluta tänka på det, släppa det, så löser det nog sig! Jag hoppas hon har rätt :)

Vill ju inte få körförbud på bilen, vore väldigt jobbigt!

Ska nog ta lite fika snart tror jag. Lite daimglass och en kopp te. Blir nog lite ostbågar och choklad ikväll med ^^ Gottegris? Nja, livsnjutare vill jag hellre säga! Njuter av livet och det som det har att erbjuda!

Imorgon ska jag få följa med Culas uppfödare och kika på när Culas kullbror gör att L-test! Ska bli väldigt spännande! :D Det är tänkt så iaf, få se hur det blir! Blir det så, så måste jag lägga mig tidigt ikväll så jag orkar upp imorgon ;) Lär få lov att åka härifrån mellan halv 6-6 för att komma till Södertälje i tid.

Nej jag ska ta en promenad med vovvarna och släppa tankarna lite :)

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0