Fredag

Ja idag började jag dagen med att ta det lugnt, väldigt skönt! Tog sovmorgon och sen när jag vaknat så låg jag kvar i sängen och läste lite i en bok. Verkligen bara njöt :)

Åt lunch oxh sen ut och fotade hundarna. Det har kommit 2-3dm snö inatt, och de har inte plogat våran väg, så bilen står där den står. Men eftersom Kristina (trådgårds eleven vi bor med), skulle åka hem idag så skottade hon ut till vägen. Så nu behöver jag bara skotta en lite bit imorgon när jag ska ha bilen. Väldigt skönt!

Tog ganska många bilder på hundarna och under tiden jag fotade så kom solen fram! Vart många bra bilder på mina fina tjejor! Men saknar min största goshund ^^

Sen har det varit datorn och tvn hela kvällen. Pratade även med Dessi en stund idag, var trevligt! Så nu är jag ännu mera taggad på att gå ledarskapskursen!

Tittade på en film, Camp rock 2. Gillar låtarna som är med och sen att det är lite av en ungdoms romantik film ^^ Me like!

Har varit en mysig och trevlig kväll!

Har börjat spånat lite på min inflyttningsfest sen som jag ska ha, vilket tung gung det ska bli! Längtar!! :D Kommer bli värsta Venjansfesten, och det är verkligen något speciellt med Venjansfester - de måste upplevas! Få se om inte jag ska försöka åka hemöver om två helger för att ev hämta lite saker, har inte planerat så långt än utan spånar lite bara.

Jaja ä bi fel någe råd min äran ;)

Nu ska jag lägga mig och fortsätta läsa min bok :) Imorgon vankas det ute ritt för första gången! Ska bli spännande :)
Godnatt!


Söta Culan ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0