.....

Tänkte jag skulle skriva ett långt inlägg om helgen som var, men känner ingen lust till det. Har ingen lust till nåt alls egentligen, bara ligga i sängen och kanske kika på en film eller två.
Försöker plugga, men det går lite halv trögt, tankar går på annat håll hela tiden. Men ska göra ett tappert försök att bli klar med den här uppgiften iaf! Då har jag bara några kvar...

Hmm en dag som såg ut att bli så bra och trevlig, bara kan ändras på en liten stund. Men det är väl så det är! Ska försöka ta nya tag.

Har varit ute och gått en långsväng med mina hundar iaf, det gillade dom :) De var duktiga med!

Nej plugga var det. Skriver kanske om helgen en annan dag när jag har tankarna på "rätt" håll.

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0