En vanlig dag, typ.

Ja idag har varit en nästan alldeles vanlig dag. Men den började ju bra med Culas röntgen resultat :) Sen så var jag och Cula ute på en promenad med Karolina. Då ringde min farbror, så vi pratade lite om jämthundsaveln (det är han som ska ha kullen som jag skrivit om på hemsidan). För det finns vissa idioter som avlar på hundar som inte ska avlas på och sen mörklägger om den hunden får en avkomma med epilepsi. Helt sjukt!

Sen kom Dessi så då bytte jag hund och så gick vi en timmes rundan med Lattja och Diego. Vi fick se en räv även på denna promenad :)

Skola sen hela eftermiddagen. Hem och åt lite mat, tog ut Cula igen. Och sen iväg till stallet och mocka och sedan en ridtur. Det var min dag i största allmänhet!

Har även ätit ite kvällsmat nu, o'boy och två rostade smörgåsar + lite vindruvor. Ska till att ta en kort kvällsrunda med hundarna strax och sen ta en dusch så kan jag njuta hela kvällen! Men ska nog vänta med att gå ut med hundarna till nästa reklam paus i filmen på kanal 11 - Transformers.

Det var ett kort inlägg om dagen i helthet :) Skriver mer imorgon!

See Yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0