Praktik

Ja jag är nu på praktik, därför har jag inte uppdaterat bloggen. Har bara mottagning på internet på övervåningen där jag bor, och det är trevligare att sitta i soffan på nedervåningen och surfa. Så jag har inte haft lust eller ork till att uppdatera, ska försöka göra det vid att senare tillfälle :)

Måste bara berättat att min mamma bara är för goo! Jag pratade med henne igår om att jag ska komma hem nästa vecka. Och så nämde jag att jag gärna hade velat gå på en venjansfest när jag är hem, är inte alls sugen på att följa med Sandra ut i Mora. Då sa hon att om det inte är någon fest så kan vi väl ordna än ^^
Älskar min mamma!

Har framfört ett önskemål om att grilla under påsk när jag kommer hem och det skulle hon fixa :) Ska bli så skönt att komma hem en sväng! Längtar redan :D

Kan berätta lite snabbt att jag har testat Lattja i ett av hägnen här på praktiken, och hon skötte det riktigt bra! Hon tycket det var skiiitkul. Hade lite svårt att kalla av henne, men tillslut gick det :) Ska försöka testa henne snart igen!

Nej det var kort, nu ska jag ner och lägga mig och läsa innan läggdags. Hundträning hela dagen imorgon!
Natti!


Avslutar med en underbar vårbild! Är så stolt över den här bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0