Söndagens bravader + massa bilder

Ja idag har jag varit ute en del.

Började dagen med en promenad med Alice och Cula runt en slinga i skogen, tog väl ca en timme att gå runt. Då stannade vi på ett ställe där hundarna badade och sprang runt :) T.o.m Alice badade, men inte med flit eftersom hon hoppade typ ner i en liten vak i myren :P Cula hoppade fram och tillbaka till en liten myrö (en ö gjord av myr). Så de var rätt trötta när vi kom hem.

Sen har jag krattat gården lite, hjälpt pappa med veden lite och varit ut till skogs en sväng. Har varit en bra dag och nu ligger jag i sängen och ska nog se en film. Imorgon kommer det bli en tur till Mora.

Nu bilder från dagen.

Alice och Cula på första myren

Full fart på de här två nästan hela promenaden

Flygande grandis ;)

Lite fjäsk

Det går undan när de sätter fart

Cula

Alice och Cula

Bort

och tillbaka

Lång kliv min kalv tar ;)

Andra myren. Det var här de badade

Cula

Cula och Allice. Strax efter det här så plaskade Alice i en pöl och vart blöt :P

Cula på sin lilla ö

Full fart

Tokhundar :P

Alice och Cula

Alice vill ha pinnen, men når den inte

Bus

Mera bus

Cula på ön

Hittade en pinne

En till pinne

Hopp

Full fart igen

Hittar nåt

En pinne :)

Lite sjögrås

Cula

Cula

Tar lite sats

Hopp!

Och pladask i vattnet

Lite Yubla över henne va?? ;)

Så det var allt från idag! Och Linda har startat en grupp på fb, så kanske man ska söka till bonde söker fru ;) Haha hoppas inte det, jag gör mig inte bra i tv ;)

Kramkram

Kommentarer
Postat av: Märit

Vilken snäll kanin, det där skulle aldrig hålla mina inne ;)

De har värsta Alcatraz och ändå kommer de ut

2010-05-10 @ 06:34:53
URL: http://www.sunnanhof.se
Postat av: Hanna

Vilka härliga bilder! Fullt ös! Är du nöjd med den nya?

2010-05-11 @ 10:02:25
URL: http://lahija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0