Karlar är svåra varelser

Ja jag förstår mig inte på dom! Iofs har jag inte så mycket erfarenhet av dom heller, kan kanske bero på det... Men de karlar som jag har "umgåts" pratat med, hör oftast av sig när de är fulla bara. Fast de är svåra på andra vis med. Har svårt att vet vad de tycker och tänker ibland. Men de tycker nog detsamma om oss. Så det är nog ömsesidigt :P Men vad vore vi utan karlar, inte mycket skulle jag tro! Och de vore inget utan oss ;)

Nej det är svårt. Jag har någon kiölle som hör av sig ibland, men bara när han är full. Så jag svarar inte längre när han ringer. Men folk säger att det är när dom är full som de vågar säga vad de tycker och tänker. Så om man ska ta åt sig nångång så är det då. Men det är svårt. Har jag gjort en gång och det slutade inge vidare, för min del. Fast jag vart en erfarenhet rikare! Jaja, inget att hänga upp sig på nu. Nog tjatat om de här :)

Tur att våren snart är över och alla vårkänslor med den. Kommer säkert komma perioder sen iaf med mer känslor än andra. "Suck" dessa hormoner! Men det ska väl bli ordning på dom i slutändan med, kanske :P Tur jag har hundarna och Miss Li som sällskap, annars så skulle jag nog dö av ensamhet! ;) Nejdå så illa skulle det nog inte vara, man kan ju överdriva lite.

Idag har jag varit till Mora och inhandlat en hundbur som ska stå i bilen, hundmat och en hundkarda. Så jag kan få ur all underull på jämthundarna, snabbt. Den funkade riktigt bra! Sen blev det en sväng till brukshunklubben. Tränade lite agility med Lattja. Lite fotgående, fotposition och snabba läggande med Cula. Inte allt samtidigt utan jag varvade lite. Alice fick träna lite utställningsträning bara :) De var väldigt duktiga!

Nu ska jag nog ta och sova. Imorgon åker hela familjen utom jag och Sandra, till Island. Så jag blir hemma själv till måndag med 6 hundar, 2 katter och en kanin. Men det ska nog gå vägen! :)

Natti!
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0