Jag är dålig på att uppdatera igen.

Ja men igår orkade jag inte, hade ingen lust. Har jag egentligen inte nu heller, men känner att det är dags. Ska försöka att uppdatera minst 1gång om dagen iaf. Göra ett försök, inte säkert att det lyckas.

Igår gjorde jag mest hushålls sysslor. Lagade mat, körde in ved, tog hand om disken, eldade och tog hand om hundarna. Var inte så mycket annat än det faktis. En dag med lite att göra, så dagen flöt på i ett. Var ute och jagade bäver igår kväll med, men utan resultat. Nytt försök imorgon.

Idag har det varit lugnt. Är lite seg iblandMen jag kännde för att åka till Mora och handla lite träningssaker till Cula, och eftersom det är onsdagsträning på brukshundklubben så var det ett stort plus till att åka in. Handlade en boll som Yubla också hade, fast en blå de hade inga röda. Och sen handlade jag en boll med snöre, så man kan kampa lite å.
Innan vi åkte ut på klubben så tog jag och Sara en promenad med Theo och Alice. Eftersom Alice inte skulle träna nå iaf. Alltid lika trevligt att ta en promenad med Sara.

Cula skötte sig utmärkt på klubben, hon var väldigt duktig! Fick henne att gå fot i några steg nu. Duktig tjej. Ska träna lite mer här hemma också så kommer det nog bli bra. Hjälpte till med att flytta ut agilityhindren innan jag åkte hem. Så nästa gång vi ska dit så ska vi pröva på lite balanshinder försiktigt. Idag har Cula fått springa genom tunneln bara.

Lite bilder nu :)


Så här fint gjorde haren jag körde på. Observera att regplåten är sprucken och att det sitter en tuss kvar efter haren nedanför regplåten till höger ;)

Så här gosigt har Miss Li och Nisse det ^^ Miss Li gillar Nisse ;)

Spåren jag hittade då jag jagade bäver :) Ser nu vad det är för spår??

Nej det var allt för dagen. Imorgon vankas det jobb, eller om jag ska ta det på fredag... Ska väl surfa runt lite till och elda så det blir varmt och skönt här inne. Så jag blir nog uppe en stund till.
Kramkram


Kommentarer
Postat av: Sol Madda

Dom där spårena ser ut som om det skulle vara ett lo !!! De va ju så runt som en katt tass... Kram

2010-05-06 @ 20:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0