Hunddag

Ja idag har det varit en hunddag!

Har haft hand om alla 6 hundarna och det har inte varit lätt, höll på att gå under några gånger kändes det som :P Men det har väl gått bra iaf, med tanke på omständigheterna.

Har varit och gått med unghundarna i skogen 1h, den vanliga rundan. Så de var nöjda efter det. Har cyklat 6km med Lattja, så hon är väl hyffsat nöjd med. Är bara Mimmi som inte fått så mycket motion idag, men det går nog bra iaf. Ska väl kanske ta en kortis med henne nu, om inte mamma gör det. Är grymt trött och har varit det hela dan! Har börjat fått ont i huvudet med... Men det lär gå över :)

Postat iväg mitt brev till skolan i Bro idad med. Så det kändes gött! Håller alla tummarna för att jag kommer in :) Har avslutat min dag med en stor skål med glass, mums :) Ska väl skriva lite på brevet till Daniel med, ska försöka skicka iväg det så snart som möjligt! Ska bli spännande :)

Imorgon blir det en hel dag i Mora. Har tid hos arbetsförmedlingen klockan 10. Sen ska jag träffa grandis uppfödaren, hon ska hjälpa mig med Alice. Väldigt snällt! Och Carola, kenneln är: http://www.kennelaboveall.se/index.html :)

Sen vankas det fotografering med Linda Lahger! Ska bli skoj! :) Vet inte vad jag ska ta för ombyten bara, hade behövt tvätta med.. Men det ska nog ordna sig :) Sen blir det brukshundklubben och träning! Så en trevlig dag (hoppas jag iaf) står på schemat imorgon.

Nej nu ska jag ta och skriva brevet och sen sova om jag ska orka upp imorgon! Lägger bara in en bild idag på Alice, har tagit fler idag men lägger in de imorgon :)
Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0