hej hej hemskt mycket hej

Jag känner att mina rubriker börjar tryta, vet inte vad jag ska skriva :P

Idag har jag jobbat lite och tagit hand om hundarna :) Det är så skönt att vara själv hemma, jag sköter mig själv och alla hundarna! Hade varit trevligt att ha någon mer hos sig bara, av manligt kön ;) Men man ska väl inte klaga. Bhaa hatar mina känslor ibland, det går upp och ner. Tänk om man bara kunde stänga av dom, orkar inte med dom just nu. Får spara dom till ett bättre tillfälle :)

Jag har även fiskat brax idag för första gången på säkert 4-6år. Det var kul! Det var jag och Johan som fiskade (alias Diarréhögen ;)). Var som på gamla goda tider! Jag fick de två första braxarna, men Johan fick största och flest braxar. Men det var kul iaf!

Men nej nu får jag nog ta och kyla ner mig lite! Imorgon bär det av till v-ås, ska bli kul! Ska skriva klart brevet då och sen välja ut två bilder. Ska hinna betala lite räkningar innan, men det ska nog hinnas med :) Nej nu längtar jag efter nästa fiske tur! Och lite annat med...

Ska nog ta och sova, men börjar känna mig lite rund under fötterna efter att ha smällt i mig två cider rätt upp och ner :P Men gott var det! Det blir inge mer ikväll, ska ju som sagt upp och köra imorgon :) Nej ska völ borsta tänderna och sen ut till mig och sova lite. Har lite att fixa med innan jag ska fara. Hade ev tänkt att svänga in och våldgästa Ädel me, få se om hon vill ha lite snabb besök av en trevlig tös som jag ;)

Men godnatt nu kära vänner och blogg läsare!
Kramkram


Brallan välter omkull matte :P


Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha vilken kul bild ojoj

2010-05-28 @ 11:16:34
URL: http://llqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0