Yes ^^

Ja nu har jag pratat med en kennel och med de som ska hyra/sälja sitt hus. Kenneln skulle ringa upp mig imorgon och de som äger huset skulle ringa mig på fredag. Få se då hur det blir :)

Men kenneln skulle inte ha valpar förän till hösten som det var tänkt, och det kanske passar mig bättre. Väntar på svar från molars med, kanske jag ringer till dom imorgon istället. Få se hur jag ska göra. Men jag har bestämt mig för att nästa hund BLIR en schäfer =) Så det känns skönt att det är klart iaf :) Hoppas att jag hittar en bra valpkull iaf. Har ju en men de har jag inte råd med just nu. Kanske det passar bättre med en valp efter sommaren ändå?? Vem vet :)

Ska kolla runt lite på jobb och söka lite. Så jag kan få ett sommarjobb så jag har råd med att hyra ett hus + en valp :) Det kommer att ordna sig, det känns så!

Imorgon tror jag att det blir en skidtur, hoppas på det iaf. Behöver komma igång lite med träningen. Gött å träna lite faktis :)

Kramkram alla vänner ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0