Vårkänslor??

Ja det känns nästan så. Har haft det lugnt på senaste tiden, men nu börjar det kännas igen. Lite smådrygt på ett sätt men samtidigt härligt, bara det hade varit besvarat ;) Jaja ä kum fell när i e redo (blanding mellan Venjansmål och svenska:P) Linda skrev också att hon vill vara så där lite gulligt kär, puttinuttig å det vill jag med. Så där nykär eller vad man ska säga. Jag har aldrig haft en sån kärlek, eller i åttan var jag ihop med en i min klass men jag var så feg så det blev aldrig nå rikitgt, vilket jag ångrar lite i nuläget. Men men nu e det försent. Jag har mycket kärlek att ge ;) hahaha nej nu ska jag prata om nåt annat och inte mina "problem" :P Fast iofs så är det en blogg med mina tankar och funderingar, så jag kan allt skriva på ändå ;)

Nej när den tiden kommer, det ska bli tider det, tror jag iaf. Har ju ingen erfarenhet av det alls, men det märks la. De ordnar sig, förr eller senare gör det alltid. Jag vill iaf bli så där härligt kär som familjen i Älvdalen e, Jörgen å Tina, de verkar så kära än trots alla barn och de har varit tillsammans så länge. De är mina förebilder ^^


Tyckte de var en gullig bild :)

Har hållt på och kikat på kläder ikväll, har hittat en sida som har supersnygga kläder (enligt mig;)). Synd bara att jag inte har pengar så jag kan handla lite :P Får väl bli en annan gång. Skulle lätt kunna få ihop hur mycket kläder som helst där! Snygga klänningar, linnen, tunikor, tröjor ja rubbet! Bon Prix heter "butiken", värt att kollas upp. Har för mig att syrran också tyckte om den sidan, men jag e inte säker :P

Nu ska jag nog ta en frukt, släppa ut hundarna och sen sova :) Tror jag iaf. Natti!
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0