24 mars

Dumma mig att inte uppdatera igår fast jag sa det :P Eller jag skrev lite, men skrev ju att jag skulle fixa mer senare. Men jaja, det hände inte så mycket mer ändå igår.

Idag håller jag på och eldar i bagerstugan, ska väl flytta in dit sen med mina vovvar och mina saker. Har ju tv och dator så då klarar jag mig där ute :) Får gå in och gå på toa och laga mat/äta. Men det ska gå finnemang! Skönt att få något eget iaf. Det drygaste är att det står två frysboxar där inne, mormors och Anders, så det kan ju bli lite spring. En nackdel, men men...

Har även fått jobb under påsk, ska jobba skär torsdagen och påskafton uppe i Sälen. Jag och Sandra, så det ska bli trevligt. Sälja lite korv och hamburgare, kaffe och läsk. Så det blir bra! Tjäna in lite extra pengar :) Det kan ju behövas!

Få se om det ev blir sommarhäst till sommaren, hade varit rikigt kul! Igår lät det det på mamma som att det vore bra för Ida att lära sig hur det är att ha häst. Men nu lät det som att det inte skulle gå! Blir så trött på henne när hon säger en sak och sen dagen efter säger en annan!!!! Faan att hon inte kan vara djur människa, det är hon lite, men att hon var det mer! Att hon tyckte det var kul med djur, hon tycker mer att det är jobbigt och stör sig på djuren. Blir så irriterad när hon som sagt först säger att det är okej och sen ändrar sig!!! Det hatar jag med henne... Hon ser bara arbetet med dom, det gör inte jag. Få se vad som händer.. Men håller tummarna för att hon tar sitt förnuft till fånga och inser igen att det hade varit bra för Ida.

Men ikväll ska jag bli miljonär! Så då kan hon inte säga något, då ska jag göra vad jag vill! :P Då jävlar ^^

Nej nu ska jag fortsätta, ut och elda + städa lite :)
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0