tråk tråk

Ja jag har tråkigt. Kanske de e lika bra att gå och lägga sig?? Sitter och kollar på hus att ev hyra. Men hittar inget alls... Har fått tips på ett hus som jag skulle kunna köpa, men då måste jag ta lån. Och tar jag ettlån måste jag ha ett fast jobb innan, och det har jag inte i dags läget. Det var Leif Mörkerfors som hade sagt det till mamma. Han trodde eftersom annonsen legat ute så pass länge att det kanske skulle kunna gå att få det för 200 000kr. Men det är ju lite väl dyrt... Bättre att hyra först, vet inte om jag kommer bo här hela livet.
http://www.hemnet.se/beskrivning/518392?r=3

Hehe få se om Linda blir nöjd med att jag skriver ett litet inlägg nu :P Hon sa som tips om att jag skulle skriva en listan på 10 saker som folk inte vet om mig. Men det får nog bli i ett annat inlägg. Tror jag ska ta och sova strax, ska se klart numbers först och sen krypa till kojs :)

Imorgon blir det en hushållsysslodag, så skoj. Men men måste man så måste man. Men det blir nog bra :) Då har jag nå för mig, ska gå upp någorlunda tid så jag hinner med allt bara. Fast det ska jag nog klara av.

Nej godnatt nu.. :)
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0