Rubrik??

Ja har lite svårt med rubriker. Ser att det är en del som varit in på min blogg idag, men jag har varit dålig och uppdatera idag. Har inte direkt orkat.

Idag har jag varit olydig, fy skäms Theres :P Jag tog en promenix med Marre och hennes son Vilhelm. Och sen bjöd de på fika, och jag skrev till Linda igår att jag brukar vara duktig att inte slarva så mycket. Men idag tog jag ändå. Så fy skäms på mig :P Så nu känner jag mig lite seg, men det är mitt eget fel. Men gott var det, iaf hennes hemmagjorda snickers ^^ Så det ska jag baka sen när Sandra kommer hem, men ha i glutenfri cornflakse. Där har du att se framemot Sandra! :D



Nu blir det rätt lugnt som vanligt, ska kanske baka lite. Funderar på lite kladdkaka och negerbollar. ha lite mys ikväll framför desperate houswives :) Ska även ta en promenix med mina darlingar ^^

Skriver mer sen. Moster har kommit idag med, och Adam då så klart. Så jag och Ida var ute nu och tog lite bilder på hundarna, ska se om hon kommer in med kameran och sladden, så jag kan lägga in bilderna :) Vart nog några bra iaf.

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0