phuuu

Ja nu känner jag mig helt slut. Har tagit mig en skidtur idag. Först värmde jag upp med att gå en promenad med hundarna och pulsa över ån/åkern för att ta mig hem. Drygt som faan! Men då släppte jag hundarna så de fick springa lösa, skönt att man har bra pli på jämten ^^

Hem och bytte om. Fick lov att vänta på pappa och att han skulle komma hem och valla mina skidor, det kan inte jag :P Sen satte jag mig i bilen och for. Var en bil vid skidstadion men de var på väg att åka. Pluggade in musiken i öronen, satte på mig skidorna och åkte. Gick bra först. Men spåren var så skitiga så det fastnade massa skit under skidorna så det vart dåligt före/bakhalt. Dåliga spår var det med efter dagsspåret, inte vet jag vad de gjort för att det blivit så. Lyckades tom åka ikapp en person ^^

Åkte 6,4km sammanlagt tog kanske 40-45min. Så jag är nöjd :) Vart lite slut i kroppen, och det ska man bli när man har tränat (anser jag). Så jag stretchade lite lätt när jag var klar och nu har jag tagit en dusch + ätit mat. Känns gött :) Ska kanske stretcha lite mer, annars väntar det en jobbig träningsverk imorgon. Gött å träna faktis :)

Ska snart ringa molars tänkte jag, få se vad de säger. Har kanske hittat ett jobb med, ska bli spännande att se :) Skönt om man lyckas få ett fast jobb nu så jag kan köpa valp + betala räkningar och hyra.

Måste hitta min sladd så jag kan lägga ut bilder på datorn! Har letat men inte hittat den, får leta lite mer. Den måste ju finnas här någonstans. Nackdelen med att bo hemma....

Kramkram

Kommentarer
Postat av: Linda

" Ska snart ringa molars tänkte jag, få se vad de säger. Har kanske hittat ett jobb med, ska bli spännande att se :) Skönt om man lyckas få ett fast jobb nu så jag kan köpa valp + betala räkningar och hyra. "

...och kan ställ ut sina hundar i sommar ;)

2010-03-08 @ 22:52:57
URL: http://llqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0