Massor av bilder

Ja idag blir det ett inlägg med massa bilder. Jag har fått låna en sladd av Jonte så nu kunde jag lägga över alla bilder från telefonen till datorn. Gött!

Idag har jag varit och jobbat uppe på kyrkberget, faktis skönt att jobba lite. Sen när jag kom hem åt jag frukost och gick ut till bagerstugan och hjälpte mormor att måla. Nu sitter jag inne och funderar på middag. Ska ut och fortsätta måla om en stund och sen ska jag plocka ut bilen och packa. Har lite att göra ikväll :P Men det är ju bra jag har nå för mig.

Vil även gratta min skrutta Alice, Brallis, Brallan, Grevinnan - ja kärt barn har många namn, på 1års dagen! Stor brutta nu minsan ^^ Älskar dig älskling!
    
  Bilder på min skrutt som liten liten skrutt ^^

Här kommer andra bilder på det som hänt senaste tiden som jag skrivit om men inte kunnat lägga ut bild på. Jag lägger ut små miniatyrer så får ni klicka upp dom själva om ni vill se dom i större format :) Bilr ingen text heller så kika bara och njut ;)

                                     

Det får duga för tillfället, har massa fler bilder men jag tar de i nästa inlägg ^^ Så det inte blir alldeles för mycket bilder i detta inlägg. Ska väl göra lite nytta nu, få se vad jag ska fixa för mat...

Kramkram


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja må hon leva, ja må hon leva

2010-03-25 @ 22:07:02
URL: http://www.tuffiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0