Ligg i helgen??

Hahahaha gjorde ett test på FB, "får du ligga i helgen". 100% vart mit resultata, var lite roligt för det tvivlar jag starkt på :P Men man ska aldrig säga aldrig. Var lite kul :P Iofs gjorde jag ett test på "När ska du dö" den 29juli 2009, så då lever jag alltså på övertid, inte illa alls :P Så de e ju inte att lita på men kul å kika :)

Super goda bullar och supergott bröd böev de iaf :) Så jag e nöjd ^^ Kommer gå och smaska hur mycket som helst, ser framemot frukosten imorgon då jag får äta lite mer gott bröd :)

Mamma ringde till Ann-Charlotte ikväll men fick inget svar, så jag ska göra ett försök imorgon. Få se vad hon säger :)

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0