Kul!!

Har fått reda på att våran älgjakt kan vara hotad, känns ju väldigt kul! Det är ju dumt att hela laget ska behöva straffas för vad en person har gjort. Tycker att bara den personen borde straffas för det. Men det lär väl ordna sig, hoppas jag... Få se hur många älgar vi kommer få tilldelning på till hösten "/ Kul!

Men till lite roligare nyheter så har jag gått med både Lattja och Alice lösa idag, hela våran promenad. Och Lattja vet jag sköter sig hur bra som helts, det gjorde hon nu med :) Alice blir bara bättre och bättre, nu kommer hon när man ropar, kan gå här en liten stund.. Mina duktiga tjejer =) De är världsbäst!

Har även kört in lite ved idag med, tagit hand om Idas kaniner, gett Monas hästar mat och tagit hand om mina hundar :) Ska ta hand om Mimmi strax med, hon ligger i bilen just nu. Ska även ner å elda lite. Miss Li har fått gå ut idag, egentligen lite för tidigt, men såret ser väldigt fint ut! Det har läkt super fint, så tänkte att det inte gjorde någto. Bra hon får ut och göra sig av med lite energi :)

Nej nu ska jag ta och fixa lite och sen e det top model :) See you later!
Kramkram (avslutar med e bild på mig å brallan :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0