Hej hej :)

Dålig uppdatering igen. Men jag har faktis skaffat mig ett liv dessa dagar ;) Så jag hinner inte riktigt med att uppdatera bloggen. Lägger prioritering på annat :)

Igår jobbade jag på dagis. Började klockan 9.00. När jag kom dit så frågade de om jag kunde stänga, jobba till 16.30. För från början var det tänkt att jag skulle jobba till halv ett. Sen ringde de och frågade om jag kunde jobba till halv fyra, självklart sa jag! Och så när jag kom dit så frågade de om jag kunde jobba till stängning, självklart svarade jag igen! :P Så då vart det jobb en hel dag. Var riktigt kul! Hoppas att de ringer snart igen.

Sen när jag jobbat klart for jag hem och lagade hemmagjord pizza, var riktigt gott! En glutenfri pizza till mig och vanlig pizza till de andra :) Sen vart det en tur till skidstadion med brallan, för lite träning :)

Idag har jag jobbat uppe på kyrkberget med städning. Ida följde med och hjälpte till bara för att jag skulle följa med henne idag och åkte skidor. Så det var snällt av henne :) Städningen tog ca 3timmar.

Hem äta lunch, byta om och sen en tur till skidstadion. Var tänkt att vi skulle åka dagspåret, men jag hade inte så bra skidor så jag åkte 3,6km och Ida åkte 2,8km. Jag tog i när jag åkte så jag vart lite trött. Bättre att köra så fort man orkar istället för att söla.. Tog en dusch när jag kom hem och nu sitter jag här :) Känns redan i benen! Ska stretcha lite nu så jag inte får alldeles för mycket träningsvärk imorgon!

Nu ska jag fixa mat! Blir glutenfria våfflor idag med glass och sylt till, eller grädde. Mumsmums :)
Ha det bra alla vänner!
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Hej på dig själv :P

2010-03-05 @ 12:32:08
URL: http://llqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0