Hej å hå

Hehe har lite svårt med rubriker så då skriver jag lite som jag gör :)

Kollade runt igår på olika schäferkennlar. Hittade några stycken väldigt intressanta! Ska ringa till en kennel idag och så ska jag även ringa och höra om boende. Få se vad de säger :) Skriver om det sen ikväll.

Har varit till risberg idag. Bestämde mig först att jag inte skulle följa med till risberg, utan hålla mig hemma och kika på tv:n istället. Så pappa och Ida åkte iväg. Jag såg starten och kikade när de började närma sig smågan. Sen så kände jag att jag ändå ville till risberg, hade ju lovat Lina :P Så jag satte in Alice och Lattja i bilen och så for vi till risberg. Hehe jag körde som en galning efter vägen och det var några bilar som var snälla och körde in till kanten så jag kunde susa förbi ^^ Kom fram strax innan täten kom dit. Så det var kul :)

Serverade med Lina. Sen fick Brallan komma ut innan vi for hem. Brallan och Lattja fick komma ut innan vi började servera. Såg även en kändis idag i risberg, Jörgen från familjen annorlunda pappan i familjen från älvdalen. Han var också i risberg och serverade, var lite roligt :P

Nu ska jag fortsätta kika på tv och sen ska jag försöka ringa lite.
Kramkram


Kommentarer
Postat av: Linda

kändis haha :P

2010-03-07 @ 16:44:17
URL: http://llqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0