Har blivit dålig på att uppdatera

Ja det har jag, men har inte riktigt orkat, eller haft tid. Har lagt energi på annat istället :)

Idag har jag varit till risberg och hjälpt till. Var öppet spår idag, bara runt 4400 åkare. Så dagen gick snabbt. När det stängde vårat bord där vi stod och serverade, så hämtade jag ut Alice som suttit i bilen och väntat (hon hade sitt fina täcke på sig:)). Så vi gick runt där bland folket och skidåkarna, var inte så mycket folk där då som innan. Men lite träning vart det. Hon skötte sig så bra min skrutt, var inte lika översocial då som hon brukar. Hon bara gick förbi folket och hundarna vi mötte. Stolt matte =) Få se om vi åker dit till vasaloppet med och lite mera träning.

Har även hittat en utbildning som jag vill läsa. Men den kostar, undra om arbetsförmedlingen kan betala den?? ;) Den är på distans och verkar väldigt bra, något som skulle kunna passa mig. Så ska kolla lite, men det såg ut som att det skulle kunna gå att få det på avbetalning. Så då kanske det går. Bara jag får jobba lite och tjäna in lite pengar först så jag har att ta av :P Utbildningen är iaf Hundfysioterapeut :) Läs om den här http://uph.nu/uph/index.php/utbildning-hund  Tror det skulle kunna passa mig med mina framtidsplaner.

Nu ska jag snart kika på top model, sen ner och städa lite och sen laga lite mat tills mor kommer hem :) Hörs sen!
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0