Glömt??

Ja jag satt och kikade på Yublas minnes film som jag gjort, och det känns som att jag börjat glömma lite hur det var att ha henne. Hur hon va och så. Är det bra eller dåligt?? Hur hon var kommer jag väl ihåg. Hon var en arbetsnarkoman som älskade att springa och träna. Men Linda påminnde mig lite, känns bra. Vill ju inte glömma
min stumpa helt :) Här är filmen som jag gjort själv, tycker om den! Det är säkert redan några som sett den, men det är kanske någon bloggläsare som vill se den ^^



Hittade ju en film då Yubla gör sitt MT, mentaldelen på kroningen. Ska försöka lägga ut den filmen så ska ni få se. Hon hade minsan lite "aggressioner" i sig ändå ;) Var kul att se! Vill hitta Lattjas MH film med, vet att den ska ligga här någonstans. Hade ju varit kul att lägga ut den med så ska ni få se.

Nu sitter jag nere själv, men ska snart stänga av datorn för att gå och lägga mig. Ska till arbetsförmedlingen + veterinären imorgon. Miss Li ska kastreras och jag ska på en informations grej på arbetsförmedlingen. Kul - Not! Men måste man så måste man :) Är lite orolig för hur Miss Li ska klara sig i bilen så pass länge som det kommer ta, men det kommer nog gå bra. Hon lär ju vara drogad och så kommer hon ligga i bur i bilen, så det kommer nog gå bra.

Natti natt alla läsare
Kramkram

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag tror inte att du kommer att glömma bort henne helt, du kommer nog alltid att komma ihåg hur hon var och såg ut m.m. Däremot så kankse minnet bleknar lite, du börjar ju fokusera framåt.. det är neturligt att börja släppa taget och gå vidare. Så det är väl det du gör just nu :)



Life goes on! Var glad att du tillåter dig själv att gå vidare nu när du känner dig mogen för det.. Hon finns alltid hos dig och nu ska du ju ta nya friska tag inför din nästa schäfer. :)

2010-03-09 @ 23:58:58
URL: http://bruskullas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0