Fy skäms

på mig att kika på blocket! Har hittat ännu en annons då det blir ett enormt sug i hundtarmen! Gahh så det kan bli! Men men, kika kan man ^^ Hade jag haft pengar och eget hus + hundgård hade jag skaffat de direkt! Har iaf 2 olika hundar som jag är sugen på :P

Nej fy på mig att kika på blocket. Den ena hunden är en rysstövare och den andra är en blandras, båda är jakthundar. Vet vad ni tänker när jag säger blandras, men jag har inga problem med det :)

Ska fortsätta kika lite på blocket ändå :P
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Glasögonsmurfen

Sv. Najj för tusan, en hund är god nog åt mig :) Mindy är Hardys hund, min sambos. ;)

2010-03-22 @ 23:50:13
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0